Kundeservice
Har du spørgsmål til booking af The Floating Room er du altid velkommen til at kontakte kundeservice, der sidder klar til at hjælpe dig.
- Alle bookinger og tilkøb kan foretages online.
- Administrer/ændr din booking via linket i din bookingbekræftelse på email.
- Afbestilling:
- Frem til 10 dage før bookingens start kan du ændre tidspunktet og dato.
- Frem til 10 dage før bookingens start kan du få pengene retur.
- Frem til 48 timer før bookingens start kan du ændre dine tilkøb (kaffe/te, drikkevarer, mad mv.).
Kontakt os
Vi hjælper gerne! Tjek dog først vores FAQ, da de fleste svar findes dér.
Telefontid: Man-, tirs-, tors- og fredag fra kl. 10-12 samt onsdage fra 15-17. Lukket i weekender og på helligdage. Hvis du har en booking, kan du dagligt ringe på nummeret i din bookingbekræftelse.
Foto:
Andre henvendelser
Hvis du har en forespørgsel, som du ikke kan finde svaret på her på siden, kan du kontakte os.
Læs vores FAQ for de mest gængse spørgsmål.
Gruppebookinger
Vi anbefaler, at I booker direkte i vores bookingsystem. Ved spørgsmål kig gerne i vores FAQ. Har I brug for hjælp til booking, så udfyld gerne formularen herunder.