Kundeservice

Har du spørgsmål til booking af The Floating Room er du altid velkommen til at kontakte kundeservice, der sidder klar til at hjælpe dig.

  • Alle bookinger og tilkøb kan foretages online.
  • Administrer/ændr din booking via linket i din bookingbekræftelse på email.
  • Afbestilling:
    • Frem til 10 dage før bookingens start kan du ændre tidspunktet og dato.
    • Frem til 10 dage før bookingens start kan du få pengene retur.
    • Frem til 48 timer før bookingens start kan du ændre dine tilkøb (kaffe/te, drikkevarer, mad mv.).

Kontakt os

Vi hjælper gerne! Tjek dog først vores FAQ, da de fleste svar findes dér.

Telefontid: Man-, tirs-, tors- og fredag fra kl. 10-12 samt onsdage fra 15-17. Lukket i weekender og på helligdage. Hvis du har en booking, kan du dagligt ringe på nummeret i din bookingbekræftelse.

Copenhagen Harbour Friends Boat Rental Picnic Water GoBoat

Foto:

26. august til 20. oktober

Blox
Bryghusgade 10
1473 København

22. oktober til 15. december

GoBoat Islands Brygge
Islands Brygge 10
2300 København S

2025

Offentliggøres snart!

Andre henvendelser

Hvis du har en forespørgsel, som du ikke kan finde svaret på her på siden, kan du kontakte os.

Læs vores FAQ for de mest gængse spørgsmål.

Gruppebookinger

Vi anbefaler, at I booker direkte i vores bookingsystem. Ved spørgsmål kig gerne i vores FAQ. Har I brug for hjælp til booking, så udfyld gerne formularen herunder.

Samarbejde med The Floating Room

Hvis du er interesseret i at samarbejde med os, så mail os gerne. Bemærk venligst, at vi ikke sponsorerer gratis adgang til mødelokalet.

Presse og influencere

Presse og influencere bedes kontakt CMO hos GoBoat, Eric Ziengs. Find billeder og fakta i GoBoats presserum - ligeledes hvis du ønsker at reviewe mødelokalet. Mødelokalet driftes af GoBoat.